3 stycznia 2016

Kolejna kulturalna podróż

Wszystkiego Najlepszego w Nowym Roku!
Niech Wasza tegoroczna podróż kulturalna będzie jeszcze bardziej fascynująca :)


Dzisiejszy tekst będzie raczej bardziej symboliczny i nie będzie w nim dużo treści. Podsumowań żadnych nie robię, bo ich nie lubię. Z resztą nie ma sensu chwalić się najgorszym w życiu kulturalnym rokiem. Myślałam, że 2014 był tragiczny, ale w 2015 przebiłam samą siebie :) Kogo może interesować co czytałam lub oglądałam? ;)


Nie robię też żadnych postanowień noworoczno-kulturalnych. Poprzednie szlag trafił dość szybko, więc nie będę tego powtarzać. Mam tylko nadzieję, że wygospodaruję więcej czasu na bloga i go ożywię, zanim całkowicie zniknie w czeluści internetu.



Dziś mija cztery lata odkąd umieściłam pierwszy wpis. Sama jestem w szoku, że jeszcze się całkowicie nie poddałam i nadal coś tu zamieszczam - choć tendencja jest nadal spadkowa.
Dziękuję wszystkim, którzy tu zaglądają.  Jest dla kogo się starać :)


Jak zwykle na koniec muszę wspomnieć o urodzinach mojego ulubionego pisarza - J.R.R Tolkiena. Dziś wypada 124 rocznica jego urodzin.


W każdej chwili liczy się to, kim jesteśmy i co robimy, a nie to, kim planujemy być i co planujemy robić.

John Ronald Reuel Tolkien – Listy


Tyle na dzisiejszy dzień. Mam kilka dni wolnego, więc coś nowego pewnie wkrótce się pojawi.

5 komentarzy:

  1. Nigdy nie robię postanowień noworocznych, bo zupełnie nie potrafię ich dotrzymać. Kiedyś próbowałam zrobić taką listę filmowych/książkowych postanowień na Nowy Rok, ale stała się ona jedynie źródłem stresu, więc zrezygnowałam z takich "list" ;) Gratuluję czterech lat prowadzenia bloga i mam nadzieję, że nadal będziesz tu pisać :) Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Dziękuję :)
      Ja po raz pierwszy na poważnie zajęłam się postanowieniami i oczywiście nie wyszło. Więc dałam sobie spokój :)
      Oczywiście będę nadal pisać - mam nadzieję, że często :)

      Usuń
  2. Mnie interesuje co przeczytałaś i obejrzałaś :) Ja lubię takie wpisy, bo można się zainspirować. No i postanowiłam, jak widziałaś na blogu, przeczytać w tym roku kilka konkretnych pozycji, a przede wszystkim chciałabym przeczytać więcej niż w minionym.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Więc jesteś jedna na milion :D Nie mam czym się pochwalić, więc w tym roku dam sobie spokój. Ja też chciałabym więcej przeczytać - oby się udało. Życzę nam szczęścia w tym postanowieniu :)

      Usuń