Read all about it

Ostatnio znudziła mi się słuchana muzyka. Przeszukałam wszystkie pliki w poszukiwaniu dawno zapomnianych melodii, ale nic mi się w głowie nie zaplątało. Pojawił się muzyczny kryzys. Chyba po raz pierwszy w życiu. Nie bardzo wiedziałam, jak z tego wybrnąć.

Spróbowałam posłuchać Lorde. Po trzech piosenkach wyłączyłam, bo mnie drażniły. Nie dołączę więc do pozostałych zachwycających się nowozelandzką siedemnastolatką.
I znowu cisza. 

Lekko zdesperowana, włączyłam sobie muzykę, jaką słuchamy w pracy. Delikatny chillout i chillstep. Nie podejrzewałam siebie o takie fascynacje, ale pośród różnorodnych remiksów, można znaleźć prawdziwe perełki.

                                                              Daughter - Medicine




Nadal jednak szukałam jakiegoś nowego artysty, którego twórczość mogłabym poznać. I w końcu mi się udało! Emeli Sandé. Ma cudowny głos. Zaczęło się od tej piosenki.


I wanna sing, I wanna shout
I wanna scream till the words dry out
So put it in all of the papers,
I'm not afraid
They can read all about it
Read all about it

Piękny tekst...

Komentarze

  1. Ja nieustannie męczę nową płytę Duft Punk:) BARDZO mi się podoba i słusznie dostali Grammy. Poza tym dzięki jednej z ich piosenek powoli odkrywam twórczość Juliana Casablancas'a. Przymierzam się też do kupna płyty Artura Rojka bo mam do niego sentyment i jego teksty są mi bliskie. (A)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty