"Nie ma żadnego MY! Nigdy nie było NAS! Na dodatek beze mnie nie mówiłbyś nawet JA!"

Z okazji tego, że dzisiejsza data informuje cały świat, że jestem znów o rok starsza, postanowiłam napisać o animacji, którą będę oglądać bez względu na wiek. Temat postu nijak ma się do treści, ale to jeden z moich ulubionych cytatów z ukochanej Epoki Lodowcowej.
To jedyna bajka nie z dzieciństwa, którą lubię i mogę oglądać na okrągło. Z kilku powodów.


1. Bohaterów, którzy tworzą najbardziej pogięte stado na ziemi. 



2. Fabuły, która z każdą kolejną częścią jest inna i równie śmieszna. W tym wypadku nie przeszkadza mi ilość - mogą zrobić 10 części, ja i tak wszystkie obejrzę.


3. Sid - najzabawniejsza postać i najbardziej lubiana. Genialnie zdubbingowana.


4. Cały dubbing - jeden z lepszych, jakie słyszałam.



5. Wiewiór i jego miłość do żołędzia. Bez niego nie byłoby epoki, odwilży, dinozaurów i rozpadu kontynentów. Postać najważniejsza. 



P.S. Ja chcę na urodziny takie buty!
 Jak szaleć, to szaleć :D


Dziś mniej tekstu, a więcej obrazków z powodu braku czasu. Postaram się następnym razem :)

Źródło zdjęć: pomocna ręka wujka Google.

Komentarze

  1. wszystkiego najlepszego :) epokęę lodowcową mogłabym na okrągło oglądać, ale tylko pierwsze dwie części :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Wiem, że nic nie przebije części pierwszej, ale moja słabość jest silniejsza :)

      Usuń
  2. Wiedziałam, że skądś kojarzę ten tekst. Dołączam się do życzeń :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Najlepszego :)
    Do Epoki nie pałam jakąś wielką miłością, jednak nie przeczę, za każdym razem gdy mój siedmioletni brat ogląda tę animację, i ja nie odmawiam sobie takiej przyjemności... :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Najlepszego :) Lubię "Epokę LOdowcową" :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego najlepszego! Sto lat! Epokę lubię, ale trzecia część mnie jakoś zniechęciła do obejrzenia czwartej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje.
      Ja gdybym miała wybierać, to najmniej podobała mi się część druga. A czwartą przyjemnie się ogląda.

      Usuń
  6. Buty obłędne! Sama bym takie chciała mieć!

    OdpowiedzUsuń
  7. Najlepszego! Też zawsze lubiłam epokę, choć mam inne ulubione bajki. Co do dubbingu to się zgodzę.
    Coolturalny-tygodnik.blogspot.com Nowości!

    OdpowiedzUsuń
  8. Epoka Lodowcowa jest the best, lepsza nawet od Shreka, a polski dubbing w tym filmie jest genialny. (A)

    OdpowiedzUsuń
  9. Epoka lodowcowa jest niesamowita. Masz rację, nieważne, ile części nakręcą, z chęcią obejrzymy wszystkie :)
    PozdraVWiam! // chartykas.blog.onet.pl & pieczonyzlomek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty